��Izabelle��

Direktlänk till inlägg 13 januari 2014

Dags att sova...

Av ��Izabelle�� - 13 januari 2014 00:21

Hej och hallå mitt i natten!!


Får ta och börja blogga i mobilen i fortsättningen. Datorn och nätet cpar sig totalt när jag vill blogga.. Förstår inte riktigt varför?? Ligger i sängen och ska strax försöka sova lite.


Hur har eran helg varit?? Min har varit rätt så lugn. Igår blev de mys i Älvdalen med pappa ,, farmor ,, lillasyster ,, bror Micke och hans son Theo. Var meningen att Eva skulle vara med också , men hon hade ingen ork till det. Tråkigt nog. Men får väl bli en annan gång istället (:


Nu har jag förresten övergett alla julklappar till släkten. Gav en liten till Eva också. Kände att det är hon värd så gav henne ett halsband (: Hon tackade så mycket för det på min facebook. (:


Nej ,, dags att sova nu.
God natt på er!!
Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ��Izabelle�� - 13 januari 2014 08:17

Hej och god morgon på er!! Klev upp efter 6 nån gång i morse. Pigg och alert kanske jag inte var precis ,, men det är ju måndag så. Vaknade med kraftig värk i ena låret så kunde knappast gå. Vet inte riktigt vad det beror på heller.  Jaja ,, skitsamm...

Presentation


Izabelle,, 22 år. Bor i Mora, kommer från Älvdalen från början. Tog studenten 2011 och söker idag folkhögskola för fullt och vill plugga betyg. Följ med mig och mina dagar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards